Arkadaşlar bildiğiniz gibi forumda gmail açma botunu satıyorum youtube işinde oldukça eskiyip r10da karyotipi hatırlayanlar bilir konusunu ilk okuyanlardan ve işe başlayanldan biriyim şuan işim tamamen youtube ayrıca yasal bir ofsisim olduğu için sigortamıda bu şekilde ödüyorum şimdi sorum şu

gmail açma botuyla yaptığın kanalları kullandığım diğer botları seo taktiklerini ve işi bırakıp youtubeyi kendime iş edindiğim süre zarfındaki ve bir çok tecrübeni e kitap olarak yazssam (bilindik satılan e kitapların dışında bir tarzla) ebook u kimler almak ister ve fiyat aralığı sizce ne olmalı