bahadır adamın biri hazine sandıgı bulmuş, sonra arkadaşlarına gidip sormuş sandıgı acim mi içinden bişi çıkarmı, milletede hazinenin yerini söylemiş.
sorunca bazı arkadaşları biz daha önce bir sandık açtık bişi çıkmadı demiş
ama bahadır daha sende sandıgı acıcak kilit yok , orayı kullanamadıgını görücen.Uygun site bulmak için daha yeni bir yöntem buldum ben aylar sonra...
bulduğum sandığı açmakla uğraşacak kadar vaktim yok, açanlara danışıyorum

bu forum da o yüzden var zaten. Benim düşündüğümü mutlaka daha önceden düşünüp uygulamışlardır ve yanlış bir yol izlemek istemiyorum.