Arkadaşlar off topic bölümüne konu actım telefonum çalındı bugun 30.07.2015 de

Sizlere sormak istediğim şey şu;

telefon samsung galaxy s4

ben BTK ihbar ettim çalındı diye onlarda telefonu kullanıma kapattılar imei numarası ile. açan kişi msj gidecekmiş çalıntı tel diye polise gidin vs diye...

sorum ise btk yaptıgı işlemi geçip telefonu satabilirler mi 2. el sorunsuz bir şekilde ?