askerlikten korkmuyoruz. devletin vatandaşa ve askere bakışından çekiniyoruz.
eninde sonunda gidecez diye bir kaide yok.
ve bildiğim kadarıyla 3 defa bedelli çıktı. ve birçok insan bundan faydalandı.
Adı üstünde vatani görev deniyor tabi bu sizin düşünceniz gidip gitmemek fakat devlet askere nasıl bakıyor onu anlayamadım