Askerlikten bu kadar korkmayın elinde sonunda gidip yapacaksınız erken yapmak en güzeli kafanızda stres kalmaz bitince ülke durumuna gelince zaten size birşey olacak olsa bu her yerde olur
askerlikten korkmuyoruz. devletin vatandaşa ve askere bakışından çekiniyoruz.
eninde sonunda gidecez diye bir kaide yok.
ve bildiğim kadarıyla 3 defa bedelli çıktı. ve birçok insan bundan faydalandı.