Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak. 2 yıllık harita ve kadastro önlisans mezunuyum kasım celbinde askere gitmeye karar vermiştim fakat ülkede artan olaylar sebebiyle ailem ısrar etti ve vazgeçtim. eylülde sınavsız geçişle aöf'e kayıt olup 3. sınıftan devam edip üniyi 4'e tamamlayabiliyorum. Aöf ile tamamlanan üniversite askerliği 6 ay'a indiriyor mu? Bilen biri yardımcı olursa sevinirim.
Askerlikten bu kadar korkmayın elinde sonunda gidip yapacaksınız erken yapmak en güzeli kafanızda stres kalmaz bitince ülke durumuna gelince zaten size birşey olacak olsa bu her yerde olur