ben örneğin ocak ayında yaptığım cironun %10 unu şubat ayı için adwords e %5 ini facebook sayfa beğenmesini artırmaya birkaçyüz lira da sitemle alakalı sitelerde banner yayınlamaya harcıyorum
Hocam ben ciro hesabı yapmayacağım. Yeni açılan bir site ve her kategoriye reklam vereceğim.
anahtar kelimelerinizi pm atarsanız gerçeğe yakın google verileri ile dönüş sağlayabilirim.
Hocam teşekkürler hemen atıyorum pm.
%10 gibi bir bölüm reklam
Cironun %10'u mu.