Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cafe işletmeciliği artık bitti, parası olan herkes onu yapıyor.
Parası olan herkes onu yapıyor ve doğru yer ve zamanda bu işe atılan parasına para katıyor.