Hayır daha çözülmedi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:54:00 -->-> Daha önceki mesaj 22:53:12 --
Çok fazla sayıda siteye bulaşmış. Yabancı sitelerde birkaç çözüm önerisi var. Denedim benim sitede olmadı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:56:23 -->-> Daha önceki mesaj 22:54:00 --
Bu nasıl bir cümle ? Ya ücretli yaptırcaksın yada vereceksin. Adam hem ücretsiz yardımcı olacak hemde tw ile bağlanıp mı uğraşacak ?
Ben ücret vermem demedim ki. İkincisi kimse tw ile bağlanıp çözün de demedi.
Çözümü bilen varsa buraya yazsın veya çözümü anlatan bir yerin linkini versin istemiştim. Kimse arkadaşa skype ile bana yardım et demedi. Kendisi skype ekle konuşalım yazmış.