Merhaba softaculous otomatik v6 kurdu şuan v5 lazım bana. Versiyon düşürmeyi silip tekrar kurarak mı yapıyoruz? Başka metodu yok mudur?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:38:07 -->-> Daha önceki mesaj 15:32:22 --

Sil kur yaptım kilit.