Yahu ailesiyle mi evleniyorsun sanki bu tür problemlerde aileler hep aynı şeyi yapıyor.
Zenginmiş fakirmiş, dini farklıymış, kültürü farklıymış.
Seven sevmiş, sevilmiş.
Aile tasvip etmese bile rol yapamaz mı evladının mutluluğu için?
Düşüncelerinizi kınıyorum hocam aile çok önemlidir bu konuda mutlaka dinlemeleri gerekiyor dinlemiyorsada pişman olacaksa geri ailenin kapısını çalmasın.
(basit bir konu değil evlendiler sonra bir sorun çıktı şimdi ne olacak boşan yeni bir hayat kur yine bir sürü masraf, kız tarafı erkek tarafından daha kötü oluyor bu durumlarda).
Bence ailesinede kulak vermeli ama yinede kendisi bilir. Fikirlerime göre hareket etme zorunluluğunda değil.
Dua etsin Allah'ım her şeyin hayırlısı demeli. (olmazsa dünya sonu değil).
Ben evlenmelerinde bir sakınca görmem ama aile'nin yorumuda önemlidir.
Bende dua ediyorum inş Allah en hayırlısını kısmet eder.