Geçen gün az para geliyor diye yakınıyordum bugünde iyi gidiyor dicem sonra kimisi bize dağıt dicek, belkide yarın hay ağzımı açmaz olaydım dicem ama, sözün özü sizde de düzeltmeler var mı arkadaşlar?

Bende bugün şu saate kadar gelen miktar fene değil.