meher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu bir tek bana oluyor sanıyordum

bazı kokuları falan sevmiyorlarmış bunlardan eve serpiştirmek lazım bir de borakslı karışım var o bende işe yaramıştı

http://www.bocekler.org/2014/06/hama...yu-sevmez.html
barınakda çalışan bir arkadaşım var.ona bugün sordum.sanırım bi atom hazırlayacak

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:44:07 -->-> Daha önceki mesaj 22:40:58 --

arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar arada bir toplantıda yapıyorlar siz denk gelmediniz mi ?
sadece toplantıyla kalsa iyi.. sabah benimle beraber evden çıkıyor.gündüz herşey normal..gece geliyorum onlarda işten gelmiş gibi..sanki çalışıp gece yatıya geliyorlar

bence bi dernek kuralım.haşmağder(haşere mağdurları derneği)