barınakda çalışan bir arkadaşım var.ona bugün sordum.sanırım bi atom hazırlayacak

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:44:07 -->-> Daha önceki mesaj 22:40:58 --
Bunlar arada bir toplantıda yapıyorlar siz denk gelmediniz mi ?
sadece toplantıyla kalsa iyi.. sabah benimle beraber evden çıkıyor.gündüz herşey normal..gece geliyorum onlarda işten gelmiş gibi..sanki çalışıp gece yatıya geliyorlar
bence bi dernek kuralım.haşmağder(haşere mağdurları derneği)