Burada bütün adsense kullanıcıları olarak hepinizi duyarlı olmaya davet ediyorum arkadaşlar.

Belki boşa kürek çekmiş oluruz 10 - 20 kişi ile fakat daha önce böyle bir girişim olmadığından dolayı denemekten hiç bir zarar gelmez.


adblock bende kullanan bir insanım ve bazı siteler reklamların içine etmiş durumda bir film sitesine girdiği zaman adblock 18 tane reklam yakalayıp siteyi temizliyor. Zorla reklamlar açılmıyor bunun için harika

fakat adsense için adblock tamamen gereksiz zaten adsense kurallar koyuyor kullanıcı rahatsız etme , zorla tıklatma vb. diye


Bizim şikayet dilekçemiz çıkış noktamız google ın kendi reklam politikalarından çıkan kurallar ile olmalı;

Sen sağı solu devamlı banlayıp duruyorsunz Adwords kullanıcılarımızı korumak adına sizi banladık
Kurallarımızı ihlal ettiniz banladık.
Zart yaptınız banladık. zurt banladık diye.

kim biilir adblock toplam kaç milyar sayfa goruntulenmeyi engelleyerek. Adwords kullanıcılarının haklarını yedi.

reklam gorunmedigi için kimse tıklayamaz ne hak yemesi diye basit düşünen insanlar varsa sadece tıklamaya değil
bir sitenin 10.000 gösterimine bile para ödüyor adwords reklam vereni ve adblock yalnızca görünüşte engelleyior.

ama görüntülenmiş olarak sayıyor reklamı ( kendi sitenize girip deneyebilirsiniz )


sonuç şu ki google istese adblockun fişini çok ama çok rahat bir şekilde çeker.

Adblock belli bir düzenek ile çalışıyor, kodları eliyor google ı saptıyor ve reklam olarak engelletiyor.


google kod yapısını değiştirirse ( her 5 dakikada bir random değer atarsa )

adblock bunu yakalayamaz. ve adsense reklamları kalıcı olarak nette kalmış olur.


o kadar çok adwords kullanıcılarını koruyup çoğu insanı banlayan google adsense şimdi nerede ?