Clean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerelerdeydiniz bu zamana kadar? yeni mi keşfettiniz r10'nu? yada şöyle sorayım 7-8 yıl sonra bilgilerinizi nasıl buldunuz? asayiş berkemal
dünyada takılıyordum :] insan bilgilerini unuturmu yaw adım nasılsa bilgilerimde öyledir.