MakaleServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahmet Korkmaz adıyla yorum attım. 5 yorum attığınız için bende 5 yorum attım. Keşke o kadar yorum atmasaydınız 1 tane yeterliydi

İyi çalışmalar, kolay gelsin.
Neyse hocam. az olmasından iyidir. İyi çalışmalar ve saygılar