Merhabalar,
Dizüstü bilgisayarım yaklaşık 3-4 aydır bazı durumlarda kendiliğinden kapanıyor.
*Bilgisayarı ilk açarken şarja takıp açma tuşuna basınca ışıklar yanıp sonra kapanıyor, sanki kısa devre gibi birşey oluyor.
*Yukarıdaki durum uyku modunda şarja takılı veya takılmamış olsun bazen açılır gibi olup gene kendini kapatıyor ve adaptörü takmadan pil dolu bile olsa açma tuşu ile açılmıyor.
*bazı dosyalara tıkladığımda bilgisayar kendiliğinden kapanıyor(genelde pdflerde yapıyor ama her zaman değil)
--- Mavi ekran vs. herhangi bir hata almıyorum. Sorun sizce neden kaynaklanıyor olabilir ?