Hocam sorun driver kaynakli galiba. Bugun windows 7 ultimate 64 bit format attim driverleride hp sitesinden kurdum fakat hala aygit yoneticisinde ethernet denetleyicisi pci felan 3 4 tane cihaz yaninda hatali isareti var. Ne yapacagim bilmiyorum bu driverleri nasil silebilirim? Ve onerdiginiz driver programi mevcut mu