Selam arkadaşlar site satışı bölümüne bakıyorumda tekil hiti 150 olup aylık 20 30 lira kazandıklarını soyluyorlar
sitenin içeriğini geçtim ingilizce yabancı olmasını Tıklama başı maliyetin 5 lira olmasını bunların hepsini geçtim ben burada sayfa goruntulenme ile tıklama oranından bassediyorum 300 e 20
sıradan yemek sitesi, oyun sitesi , vb. bunlar
bendemi problem var yoksa bunlar cep telefonundan arkadaşlarından girip kendi reklamlarınamı tıklıyor
600 tekil hitim olmasına rağmen ;
1500 sayfa görüntülenme 3 tık
1400 sayfa goruntulenme 0 tık
1600 sayfa goruntulenme 1 tık
son 6 ayın istatistikleri hep yukarıdaki gibi oluyor.
--
reklam yerleşimi diyen olacak olursa mobildende oyle bir ayarladım ki giren direk adsense reklamını görüyor.
yerleşimler son standartlara göre yapılmış vaziyette.
---
yani ben site sahibi ve uzun zamandır bu işte takılan biri olarak bu tarz sitelerin tamamen yalan dolan olduğunu düşünmekteyim.
300 sayfa goruntulenmeye 20 tık almak aşırı saçma geliyor.
atıyorum araba satan bir siteniz olur sağ tarafta araba satan bir reklam çıkar kullanıcı ona tıklar. Bunu anlarım
fakat bunların kategorisi oyun, yemek tarifi, genel blog vb.
bunlar şişirme değilmidir benmi yanlış düşünüyorum?