10 senede baya değişmiş hocam eskisi gibi değil artık milletimiz.
Orada yaşayanların çoğunluğu göçmendir. Ben göçmen değilim ama onlardan kimseye zarar gelmez en azından nankör değiller. Ev borcu ödüyorum burada yoksa oraya geri dönecektim.
Hocam 1+1 ev buldum full eşyalı 600 liraya elektriği ve suyu açılmış kullandığın kadar ödüyosun falan bayağı iyi geldi.. 3 ünde gidip tutacam inşallah çok sağolun.