By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 senede baya değişmiş hocam eskisi gibi değil artık milletimiz.
Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orada yaşayanların çoğunluğu göçmendir. Ben göçmen değilim ama onlardan kimseye zarar gelmez en azından nankör değiller. Ev borcu ödüyorum burada yoksa oraya geri dönecektim.
Hocam 1+1 ev buldum full eşyalı 600 liraya elektriği ve suyu açılmış kullandığın kadar ödüyosun falan bayağı iyi geldi.. 3 ünde gidip tutacam inşallah çok sağolun.