By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 senede baya değişmiş hocam eskisi gibi değil artık milletimiz.
Orada yaşayanların çoğunluğu göçmendir. Ben göçmen değilim ama onlardan kimseye zarar gelmez en azından nankör değiller. Ev borcu ödüyorum burada yoksa oraya geri dönecektim.