Merhaba,

Domain kayıt ettikten sonra NS yönlendirip Host açıyorum. Fakat aradan ne kadar zaman geçsede sitede hala domaini kayıt ettiğim zamanki yazı çıkıyor.

Örnek;
Domaini kayıt ettikten sonra site.com 'a girince site.com/defaultsite olarak görünüyor.

Önceden böyle bir problem yoktu yeni yeni olmaya başladı ve galiba sadece benim bilgisayarımda böyle. Bir arkadaş DNS kullanmamı söyledi.Bende Google DNS kullanmaya başladım. Sorun geçmişti ki 1 ay önce tekrar olmaya başladı. Büyük ihtimal tarayıcının sitelri önbelleğe almasından ve bana sürekli bu göstermesinden oluyor. Bu sorunu nasıl hallederim (Tarayıcı: Google Chrome)