Merhaba arkadaşlar

Şimdi ben kardeşimi haftaya üniv. kayıt ettirmek için rizeye götürücem ama okul sitesinde şöyle bir madde şart koşmuş;

Alıntı
Askerlik Durumu Beyan Formu
Erkek adayların askerlik durumları MSB aracılığıyla sorgulanacaktır. İhtiyaç duyulduğu takdirde kayıt esnasında askerlik belgesi talep edilebilecektir. Bu nedenle kayıt öncesinde www.turkiye.gov.tr sayfasından veya Askerlik Şubenize başvurarak askerlik durumunuzun kayıt işlemleri için bir engel taşıyıp taşımadığı bilgisini öğrenmeniz sizin için yararlı olacaktır.
Şimdi biz normalde istanbulda ikamet ediyoruz ama istanbulda değiliz memleketteyiz ve burdan direkt olarak gideceğiz rizeye. Bu Askerlik durum belgesini E-Devlet üzerinden alamıyoruz askerlik şubeye yönlendiriyor. Biz herhangi bir askerlik şubeye gitsek bu evrakı alabilir miyiz? Yani atıyorum rizede bir askerlik şubesi buldum mesela oraya gitsem işlemleri halledebilir miyiz?

Çocuk şubat 1996 doğumlu bu arada.