networkstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ufak bir soru daha soracağım izninizle. Benim blogum subdomainde kurulu. Buradan yazılar yazıp ana domaine link versem google external link olarak mı algılar gelen linkleri? Sıkıntı olur mu sizce? Yoksa direkt olarak bir şekilde ana sitenin içerisinden ana siteye mi link vermeliyim?
İlk başlarda external olarak algılıyordu fakat son birkaç yıldır internal yaptı


(http://googlewebmastercentral.blogsp...-external.html)

External olarak algıladığı yıllarda subdomainler arası linkleme için cross linking cezası uyguluyordu. Fakat sanırım son yıllarda internal yaptığından bu tür durumlar pek olmuyor.