Arkadaslar sorun tbm mi yoksa tık mı alamıyorsunuz ? tık alamadınız için mi kazançlarınız düştü yoksa tbm maliyetlerinin düşük olmasından dolayımı kazanamıyorsunuz ? hangisi ..Tbm ler de bir problem yoksa sorunu baska yerde arayın derim