Merhabalar ;
Arkadaşlar bir blogspot sitem var. Yaklaşık 2 haftalık kendi yazılarımı ekliyorum ama anasayfa dahi index almadı ortada birşey yok. İndex alma hakkında veya blogspot seo ayarları konusunda yapmam gerekenler nelerdir ? Bilgisi olan kişilerden yorumlarını bekliyorum. teşekkürler.