Aklıma bu çok pozitif bir haber olabilir. Zira bu durumlarda genelde adsense direk ban yoluna başvuruyordu. Bence artık o hale geldi ki, direk bamlamak yerine "bi inceleyelim de haksız ban olmasın" tutumu sergileniyor gibi görünüyor. Ben bunu açıkçası iyi bir gelişme olarak görüyorum. Zira maillere cevap verilmesi ve detaylı b bilgilendirme, olumlu bir gelişme. Açıkçası son aylarda "adsense banladı" başlıklı konularda azalma var forumda da. Olumlu bakılmasında fayda var diye düşünüyorum.