Greis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o hepten pişmanlık lumia 1520 almışlığım var hayatımın en boş israfıydı. o kamera reklamları ekran kalitesi vurguları hep yalan
o zaman bizde uzak duralım
zenfone 2 iyi