Konu
Samsung Galaxy S6 Pişmanlıktır!!
22-07-2015, 22:30:00
#57
Greis
Üyeliği durduruldu
BHCoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende androidden soğudum artık, windows phone cihaza geçeceğim
o hepten pişmanlık lumia 1520 almışlığım var hayatımın en boş israfıydı. o kamera reklamları ekran kalitesi vurguları hep yalan