BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende androidden soğudum artık, windows phone cihaza geçeceğim
o hepten pişmanlık lumia 1520 almışlığım var hayatımın en boş israfıydı. o kamera reklamları ekran kalitesi vurguları hep yalan