Kendi içinizde bir şifreleme algoritması kurarsanız daha iyi olur. Eğer ki veritabanı falan çalındığında kişilerin özel bilgileri çalınmamış olur. Bunu yapar ve kullanıcılara aktarabilirseniz bir nebze daha güven sağlamış olursunuz.
Farklı bir öneri ise pastebin gibi üyeliksizde not yazabilsin kullanıcılar. Herkese açık not olarak paylaşabilsin. Böyle bir özellik olursa direkt kullanırım. Kişi notu yazsın, kaydettiğinde verilen URL'yi istediği gibi paylaşabilsin.
Ayrıca bir başka önerim; titleda bulunan Hoşgeldiniz yazısı amatör olmuş. Onu kaldırırsanız daha iyi olur sanki.
Gerisi için gayet güzel olmuş. Elinize sağlık, yayın hayatınızda başarılar..
//Düzenleme: Güvenlik açığı hakkında bir pm attım size.