S6 Edge alabilirsin mesela 4K video çekiyor,
O Kocaman kameralar aslında biraz gösteriş ve masraf meselesi,
Ne çekeceğine bağlı... Örneğin Hollywood'a bir yapım çekmiyorsan, Milyon yadar milyar tl'lik diziler hazırlamıyorsan, kişisel değilde kurumsal olarak yapıyorsan ve kurumun illada böyle birşey olacak demiyorsa boşa masraf etme...
Dün bir arkadaşımla S6 Edge'yi Tripod'a oturtup bir çekim yaptık, sonra onu biraz işledi ve ortaya çok kaliteli bir iş çıktı.
İlla telefonla çekim yapın demiyorum ancak daha fazla araştırıp bilgilenmenizde fayda var...