AdanaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam , ama olmak isterdim. Ben ücretsiz sanıyordm, adamlar paraya bağlamış işleri. oturdukları yerden para kazanıyorlar
Ekran görüntüsü alıp şikayet edeceksin. Silinecek editörlüğü. Böyle böyle dürüst insanlar kalacak dmoz da