Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senmisin yoksa o mailin sahibi )
yok hocam , ama olmak isterdim. Ben ücretsiz sanıyordm, adamlar paraya bağlamış işleri. oturdukları yerden para kazanıyorlar