4 yılda 100bin'e yakın kaybettim ama kumar şans, dikkat ve zeka işi olduğu için 300bin'e yakın da kazandım o elimdeki 100bin gittikten sonra Herkes kaybetmiyor malesef, hırslanırsanız elinizdeki her şey gider. Sakin olun, kaybederseniz ufak ufak o kaybettiğinizi tekrar çıkarmaya bakın ve her kazanmanızda cebinize para atın alayını tekrardan basmayın. O paradan hayır gelmez şöyle böyle diyenlere de aldırmayın, ben ne insanlar gördüm hayatı dört dörtlük her işi yolunda giden kumar oynadığı halde. Ben ne insanlar gördüm 5 vakit namaz kılan, Allah'a inanan dininin gerektirdiklerini yapan ama hiçbir işi yolunda gitmeyen. Şimdi biri çıkıp diyecek ki kardeşim bu dünyada güzel yaşayan öteki dünyada kötü yaşar, evet öyle olur bu dünyada kötü yaşayan da diğer dünyada iyi yaşayacak. İki farklı insan grubu da bi kere güzel yaşamayı görmüş olacak işte. Bırakın isteyen istediği gibi yaşasın. Ne zaman faizli kumarlı konu açılsa 4-5 tane arkadaş gelip bırak haram şu bu diyor. Bu adam bilmiyor mu kardeşim onun haram olduğunu? Neden tekrar tekrar söylüyosunuz ki. Neyse fazla da uzatmayayım bu yazdığımı da insanoğlu okuyacak sonuçta biraz uzun olmuş