JustiNHorgaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba konuyu takip ediyorum benimde ihtiyacim var o tarz bir yazilima olumlu oldugunda yorum yaparsaniz bizde saglayan kisiden yararlaniriz simdiden tesekkurler
Şuanda yaptırılıyor yapılınca r10 da da satışa sunulacak sanırım.