Ben hep böyle şikayet ediyorum derken : 50 tane iş yaptırıyorum bir tane düzgün adama denk gelmiyorum. Ya kaporayı çarpıyorlar , ya işi yarıda bırakıyorlar vsvs bu nedenle hep birilerini şikayet etmekle uğraşıyorum. Şikayetteki kasıtta biri durumu düzeltsin mantığı değil. Birileride bu yazıları okuyup bu adamlar hakkında fikir edinsin uzak dursun diye... Kendi menfaatime değil yani.
r10 da veya benzeri sitelerde binlerce üyeden adam gibi işini yapan kaç adam vardır oda meçhul... Üstüne alınmayanlar yanıt verme gereği duymaz zaten...
Birde son olarak : Orada gün konusunda problem yok. Sitede satıcıda zamanın dolduğu konusunda hem fikir. Ödemeyi yaparız diyorlar ancak Satıcıya yorum yapma hakkı vermiyorlar. Yani yine Şikayetçiyim derken hakkımı yiyorlar gidip paramı alın değil

Boyle bır sorun yasadım alım yapacak arkadaşlar daha dikkatli olsun...
R10 un Bionluk.Com dan farkıda : R10 da birine iş verince ya kapora istenir. Kapora birebir şahsa verilir. Ondan sonra iş sonucu beklenir aksar , yapılır vsvs.
Bionluk.com da ise alıcı ödemeyi kullanıcıya değil sitenin kendisine yani havuza ödeme yapar. İş sonuçlanırsa ödemeyi satıcıya aktarır. Sorun olursa alıcının hesabına geri atar.
Sonuç olarak o kadar yazıyı okuyup laf olsun diye yazdığım bir konuya takılman apayrı bir konu

Teşekkür ederim yinede. Belkide yazmak istediklerimi tam aktaramamışımdır.
Bionluk sitesinin işleyişini bilmiyorum ama büyük olasılıkla sistem içeriğe göre otomatik gün bildirimi sunuyordur. Ayın 16'sı arife günü , 20 Temmuz dediğiniz bugün ve bayram tatili bitti. Biraz detaylı düşünmeniz lazım.
R10 ve benzeri siteler ile Bionluk'un ne farkı olabileceğini anladığınız zaman sorun yaşamazsınız. (Bence farkı yok)
Bunları yazma nedenim; "Ben hep böyle şikayet ediyorum" yazmanızdır!
İşiniz yapılmamış kendinizi haklı görmek istiyorsunuz ama bana göre haklı olmayı hak etmiyorsunuz.