Bionluk sitesinin işleyişini bilmiyorum ama büyük olasılıkla sistem içeriğe göre otomatik gün bildirimi sunuyordur. Ayın 16'sı arife günü , 20 Temmuz dediğiniz bugün ve bayram tatili bitti. Biraz detaylı düşünmeniz lazım.
Merhabalar
Ben hep böyle şikayet ediyorum

R10 ve benzeri sitelerde bir sürü iş talebim oldu. Neredeyse tamamı hep dolandırılma, zaman kaybı veya mahkeme ile sonuçlandı...
R10 ve benzeri siteler ile Bionluk'un ne farkı olabileceğini anladığınız zaman sorun yaşamazsınız. (Bence farkı yok)
Bunları yazma nedenim; "Ben hep böyle şikayet ediyorum" yazmanızdır!
İşiniz yapılmamış kendinizi haklı görmek istiyorsunuz ama bana göre haklı olmayı hak etmiyorsunuz.