2 ay önce kapasite yetersizliği sebebiyle yeni servera geçtiğimiz için IBM x3650 serverımız boşa çıktı. Zamanında baya işlemci ve ram yükseltmesi yapmıştık. Detayları öğrenmek isterseniz şehir dışında olduğum için anca çarşamba günü verebilirim.