Yeni temalar derken? Şuana kadar çıkardığımız temalar responsive değil ve olmayacak.
Sadece V6 da çalışmaları sağlanacak.
Responsive temalar çıkarırsak bu fiyattan çıkarmamız zor, işciliği çok fazla.
Yeni bir sonraki temalarınızdan bahsetmiştim.
WHMCS $99 olardan responsiveli temaları satılıyor ama sizin temalarınızın arayüzü kadar hoş değil bu yüzden alım yapılmıyor.
Sizde bu fiyattan daha ucuza responsive edilmiş temalar çıkaracağınızdan hiç şüphe duymuyorum
Saygılar.