TuncerSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok yoğun kullanmıyorum telefonu. Watsapp mesaj konusma için arada bir haritaları kullanıyorum o kadar. Isınma yapıyor yapmıyor değil oyun oynadığımda ısındığını hissediyorum. Ben cok yogun kullanmadığımdan dolayı stamina moduna alıyorum, bazen sarjı 4 gün gidiyor. O yönünden dolayı cok seviyorum. Sizin kadar yoğun kullanan biri olmadığım için bir yorumda bulunamayacağım acıkcası.



Compact modelide güzeldir.

http://www.akakce.com/cep-telefonu/e...i,3781258.html
sadece inç olarak mı küçük bu yoksa özelliklerde de düşüklük var mı