MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Z3+ arasında fiyata değecek ciddi bir fark var mı?
Ben çok uygulama indiren biriyim şarj, ısınma sorunu olur mu?
(Şuan ekstra indirilmiş 49 tane uygulama var. Cihaz : Note 2)

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok yoğun kullanmıyorum telefonu. Watsapp mesaj konusma için arada bir haritaları kullanıyorum o kadar. Isınma yapıyor yapmıyor değil oyun oynadığımda ısındığını hissediyorum. Ben cok yogun kullanmadığımdan dolayı stamina moduna alıyorum, bazen sarjı 4 gün gidiyor. O yönünden dolayı cok seviyorum. Sizin kadar yoğun kullanan biri olmadığım için bir yorumda bulunamayacağım acıkcası.

ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
z3 bütçemi aşıyor
Compact modelide güzeldir.

http://www.akakce.com/cep-telefonu/e...i,3781258.html