z3 kullanıyorum gayet memnunum.
Z3+ arasında fiyata değecek ciddi bir fark var mı?
Ben çok uygulama indiren biriyim şarj, ısınma sorunu olur mu?
(Şuan ekstra indirilmiş 49 tane uygulama var. Cihaz : Note 2)
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi