İyi bayramlar
@GodLessTurtLe; nickli üyeye kesinlikle katılıyorum. Eğer burada böyle saçma sapan videolar paylaşmak serbestse, herkes istediği gibi yorumda yapabilir...
Videonun saçmalığı yok paylaştığım günde dünyaca çok popüler bir şeydi ve kişisel videomu burada paylaşma gereği duydum evet yorum yapılabilir ama boş yapmasanızda olur burada amaç eğlence
iyi bayramlar bu arada
@GodLessTurtLe; nickli arkadaşın yazdıklarına bende katılıyorum. Konu sahibi arkadaş gelen iyi kötü her yoruma " Hımm, olabilir, bencede " tarzı cevaplar veriyordu, eyvallah verebilir. Fakat;
Arkadaşın " farkettimde boş yorumlar yapan " söylemi kendisine bakmadan kullandığı bir söylem. Kendisi eğlence amaçlı değil tabiri caizse fame olmak için böyle bir işe girişiyor fakat potansiyeli olmadığı için ve zemin müsait olmadığı için başarısız oluyor.
Kısacası böyle boş beleş bir konuda, boş beleş amaç uğruna çekilmiş paylaşılmış bir videoda doğal olarak dalga amaçlı cevaplar/yorumlar gelecek. Konu maxigeyik kategorisini hakediyor. Madem eğlence amaçlı açılmış Off Topic'de ne işi var ?
Her gelen yoruma inatla konuyu devam ettiriyorsa bu tür yorumlarda gelebilir gayet doğal. Ki
@GodLessTurtLe; hakaret etmemiş

Gerçekten ilk 6 ay anne sütü önemli ve gerçekten insanlar akraba evliliği konusunda eğitilmeli

Ülke gençlerinin yarısı internette ünlü olmak için ellerinde telefon ya foto ya da video paylaşıyor.
Bakın arkadaşlar, bu akımları başlatanlar sizin tabirinizle
CİDDEN TAŞ! Siz çakıl, kum toz ve torbasınız. Rezil olunarak fame olunmaz. Sizin şimdi fame diye göklere çıkardığınız bir çok kişi markete girince selam veremeyecek kadar ezik tipler.
Diğer yazdıklarınızı geçiyorum fame kısmına geliyorum yukarıda allah var fame olmak için açmadım bu konuyu veya videoyu paylaşmadım amaç tamamen eğlence günahımı aldınız haberiniz olsun
fame olmak istesem ayrıca emin olun böyle bir video ile olmazdım olmak istemezdim beni tanımıyorsunuz ve tanımadığınız insanlar hakkında ön yargılı konuşmakta hoş değil
İyi bayramlar
Bu arkadaş bu kadar yoruma rağmen videoyu hala paylaşıyorsa diyecek bir şey bulamıyorum
Olumlu olumsuz yorum yapılabilir bu gayet doğal paylaşmama engel değil
yaptığım işlerden hiç bir zaman pişmanlık duymadım başkalarının ne dediği ve ne yorum yaptığı önemli değil senin düşüncelerin senin kendi kararların önemli
iyi bayramlar
beyler adam yapmış bir hata paylaşmış tamam üzerine bu kadar gitmeyin bence
İyi bayramlar
İyi bayramlar