Aynı kampanyadan 2 tane de ben aldım.
1 tanesini satmayı planlıyordum; ancak kullandığım elimin altında o kadar güzel oldu ki.
İşleri kolaylaştı resmen.
Diğerini kıyıp satamadım.
İyi satışlar dilerim size.
Teşekkür ederim. Bende gayet memnunum ama elimde yeterince tablet mevcut

Bunu satmamdaki sebep ise elimde yeterince tablet,telefon, bilgisayar vb elektronik eşya olmasıdır.
Son fiyat 200TL - Ücretsiz kargo yapıyorum. Bunada satılmazsa dahada inmem çocuğumun eline veririm oynar.
Teşekkürler.