Paylaşım güzel fakat birşeyi paylaşırken ilgili kategorisinde konu açmalısınız.

https://www.r10.net/geyik-resimler-amp-videolar/ şeklinde bir kategori mevcut, konu açarken dikkatli olursak sevinirim.

iyi bayramlar