Yeni temalar derken? Şuana kadar çıkardığımız temalar responsive değil ve olmayacak.
Sadece V6 da çalışmaları sağlanacak.

Responsive temalar çıkarırsak bu fiyattan çıkarmamız zor, işciliği çok fazla.