Burada genç bir arkadaşımız video çekmiş atmış olumlu / olumsuz yorum yapılabilir elbet ama ailevi değerlerine laf söylenmemeli bu benim düşüncem akraba evliliği falan hoş bir uslup değil , burası bir webmaster platformu inci sözlük değil , mesajınızı yetkililere şikayet ettim.
Eeee şikayet ettiysen napabilirim bana neden söylüyorsun bunu gözümümü korkutacaksın ? Webmaster platformuysa burası bu videonun webmaster'lık ile alakası nedir ?