Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi dil için gittiniz hocam?
Paket program, genel olarak c# masaüstü ile başlayıp mssql ile veritabanı programlamayı öğrettikten sonra web ortamında asp mvc html javascrip jquery eğitimleri alıosunuz

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:33:37 -->-> Daha önceki mesaj 23:32:29 --

sesusera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğinizi unutmak veya yanlışını öğrenmek istiyorsanız kesinlikle gidilmesi gereken yer , bide çöpe atacak kadar çok paranız var ise gidin mutlaka, Bakırköy Town Center şubesine gitmiştim oradan biliyorum şu anda taşındılar tabi.

Not : Kesinlikle gitmeyin verdiğiniz paraya yazık.
Evet eski şubesi ordaydı sonra değişti carousel karşısına geçti bende orda eğitim aldım eski hali ile ilgili en ufak bilgim yok ama yazıda belirttiğim gibi oldukça memnundum ve kurs amacına ulaştı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:34:39 -->-> Daha önceki mesaj 23:33:37 --

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ciddi ciddi düşünüyordum bir ara yazılım için.
Fakat sağdan soldan gelen duyumlar beni uzak tuttu. İş hocada bitiyor diyorlar. Bazıları gerçekten vurdumduymaz çıkıyor bazı hocalar ise kaderinizi değiştirecek derece de üstünüzde duruyor diyorlar.
Aynen kursun o kadar ehemmiyeti yok yüzde 40 hoca yüzde 50 kendiniz yüzde 10 kurs diyebilirim. Girmeden iyi araştırılmalı hocalar