Araştırma olayına katılıyorum, kim ne kadar prof. olursa olsun araştırmasını bilecek hemde türkçe değil ingilizce türkçe kaynak yok hep sabit şeyler o yüzden orta seviyede ingilizce ve araştırmayı bildikten sonra çok şükür çözülmeyen sorun görmedim ben.