Konu
Bilge adam tecrübemi paylaşıyorum, iyisi kötüsüyle
16-07-2015, 14:43:42
#2
Bora
paraya kıyamadım gitmedim.ama gitmek lazım sertifika ile işin hazır gibibirşey oluyor havada kapıyorlar